Wednesday 16 November 2011

Blue fingers and My little pony.

Brr,
It's so cold outside. My fingers were blue and my cheeks red. And then people say Belgium doesn't have real winters. So far for today's weather update. My father bought an iPad 2, I realise I must sound like the average spoilt brat, but I am trully happy because the ïPad2 sports a camera so I can finally start fooling around with the 'Instagram'. So, for today I have some inspirational 'instagrams' for you.






Picture N°1: Dog with flowers ring, my little pony-ish hair clip, peppermint hairclip
Picture N°2: Barbie 80's sticker
Picture N°3: My junk box.
Picture N°4: My little pony.


I really love the 'Instagram' effect. It's as if I found some old magazine and cropped the pictures.


Bisou


Ibe

5 comments:

  1. ik vind de kwaliteit er niet zo leuk uitzien sorry, maar ik krijg er niet echt een 80's gevoel bij (: maar wel leuke spulletjes hoor, daar ligt het nie aan (:

    ReplyDelete
  2. Dag Ibe,

    Ik zag je naam op een internetkrant.:)
    Toch maar eens een kijkje komen nemen op je website, want ik vind het zalig om jonge mensen te zien met een eigen visie.

    Ik ben 45, houd ook van creatief bezig zijn en loop ook al jaren buiten het lijntje van de massa. Naast 2 zonen heb ik ook een 18 jarige creatieve dochter Gaia die net zo graag haar eigen ding doet en zich niets aantrekt van wat de buitenwereld zegt over vb. haar kledij , haar haarkleur....

    De wereld heeft nood aan mensen die kleurrijk zijn, een eigen mening hebben en af en toe buiten de lijntjes kleuren.
    Je Steinerschool zal zeker een goeie bijdrage geven om jou te laten groeien.

    Ik heb even rondgeneusd in je vorige blogposts en je schrijft inderdaad vlot in het Engels ( dit is inderdaad de taal om wereldwijd contacten te leggen...) en alhoewel je foto's soms inderdaad nog wat meer mogen "gecropt" worden en misschien af en toe wat te donker zijn, geven ze een goeie sfeer weer en reflecteren ze wat je boeit.

    Ik wens je nog veel genot toe met je eigen blog : dit is een dagboek van een deel van je leven. Ik print zelfs al mijn blogposts uit en bundel ze in een boek. Als mijn website ooit verdwijnt van het internet, dan heb ik deze toch als "dagboek" van een deel van mijn leven.
    Schrijf eerst en vooral voor jezelf en blijf jezelf en de "comments" die komen wel.

    Ik wens je veel internationale contacten en vriendschappen toe met zielsgenoten, want die vind je echt wel via het internet.

    En genieten... elke dag !
    groetjes
    Inge

    web.me.com/pinkepinke

    ReplyDelete
  3. Instagram geeft een twist aan foto's en ik vind het zo Ibe'ig haha. Lefde voor die 1e foto <33
    (Btw ik heb een nieuw blogger account gemaakt nieuwe start blabla)

    ReplyDelete
  4. Je doet me aan mezelf denken
    Maar dan natuurlijk in een vier-jaar jongere versie ;)

    ReplyDelete
  5. Een zeer zeer leuke blog ! Doe zeker zo verder :)
    Groetjes Moom

    http://www.facebook.com/pages/Moom-Juwelen/195480493821872

    ReplyDelete