Monday 14 November 2011

Dolls and Flowers on my head.


YEAH. An outfit. I was inspired by harlequins and black and white. And I mixed it with my DIY crown and Hole t-shirt.
And of course I had to top this up with my big glasses. You either love it or hate it. I must say that most of the children on my school hate it, but who cares?!

DIY Kitschy crown.
Black jacket.
Hole t-shirt.
White panties.
Ruffle socks.
Black/White socks.


I really don't care when people look at me and think: 'Oh god she looks like a christmas tree'.

Kitsch crown close-up.


Bisou
Ibe

8 comments:

  1. omg da kroontje is zo awesome! en ik wil jou bril :3

    ReplyDelete
  2. indeeeed; WHO CARES!
    Die outfit is echt geweldig! <3
    & die kroon, wauw!

    ReplyDelete
  3. WOW! Ik zou jarloers zijn dat jij zo'n haarband had! :D I LOVE IT! Had ik maar zo'n stijl :(... Heb 1 keer haarband gepimpt met kerst, kersballetjes er op geplakt, nou de meeste vonden het er stom uitzien. Achja, als ik maar gelukkig ben met mijn outfit hea?
    DUS, JOUW OUTFIT IS COOWLIE!<3

    ReplyDelete
  4. Zalige outfit! Wou dat ik jouw fashion guts had gehad op die leeftijd!

    ReplyDelete
  5. Zalige outfit! Je hebt een aparte stijl, ge valt op en das goed! :) Las je artikel in de Flair vandaag, cool he voor je leeftijd! :)

    x Sarah
    http://fashion-loving.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Heel originele diadeem én leuk! Ik was al een tijdje op zoek naar jouw blog met het artikel in de flair (vergeten je link op te schrijven) maar door je net te zien in De Laatste Week kon ik via je naam je blog vinden. Een dikke chapeau! Geweldig, en niet alleen omdat je maar 12 bent ;).

    ReplyDelete
  7. Wauw wat leuk je diadeem !
    Ik bewonder je echt , 12 en zo een stijl !
    Ik zal je blog zeker en vast nog een andere keer komen bewonderen !
    Doe zo voort!
    Groetjes

    ReplyDelete